środa, 30 września 2015

Ciekawe włosowe linki: wrzesień


Co łączy Kate Middleton z modą na siwe włosy? Czy Magda Gessler nosi doczepki? I co się stanie, gdy mężczyźni własnoręcznie obetną włosy swoim partnerkom? Oto mój subiektywny przegląd wrześniowych (i nie tylko) linków.

Chłopaki obcinają włosy swoim dziewczynom

Miałybyście tyle odwagi, aby dać swojemu partnerowi nożyczki i zostawić mu pełnię władzy nad ostatecznym wyglądem swojej fryzury? Te dziewczyny – z pewną trwogą, ale jednak – zdecydowały się na taki krok. Czy ich obawy się potwierdziły? 


Strzyżenie długich włosów maszynką

Strzyżenie maszynką to coraz popularniejszy trend – i nie mam tu na myśli jedynie krótkich męskich fryzur. Jeśli jeszcze nie znacie tego sposobu lub jedynie o nim słyszałyście, na tym filmie możecie zobaczyć, na czym dokładnie polega i jakie daje efekty:


Jak prawidłowo zebrać włosy w kucyk?

Wydaje się, że kucyk to fryzura nie wymagająca żadnych przygotowań, prosta i szybka. Żeby jednak wykonać go idealnie, przydatne są pewne triki. Przyznam szczerze, mnie metoda pokazana na filmie nie przekonuje, ale zamieszczam jako ciekawostkę i być może inspirację:


Męski koczek

Męskie upięcia – czy nam się to podoba, czy nie – okazały się hitem tego lata. O co chodzi w tym trendzie, kto go zapoczątkował, dlaczego stał się modny i jak dobrze wykonać taki kok, opisano w artykule. Jestem ciekawa, co Wy na to! 








Biblijne sekrety piękna

Pod tym linkiem możecie przeczytać książkę „Biblijne sekrety piękna”, a w niej m.in. porady na to, jak mieć piękne włosy. Nie jest to pełna wersja publikacji, ale jej dość obszerna część.






Magda Gessler nosi doczepki?

Blond loki to znak rozpoznawczy Magdy Gessler – restauratorki, która zasłynęła programami kulinarnymi takimi jak „Kuchenne rewolucje” czy „Master Chef”. Od dłuższego czasu plotkuje się jednak o tym, że jej włosy to efekt pracy stylisty, który misternie doczepia jej przed każdym występem pasma włosów sprowadzane prosto z Azji. Ile w tym prawdy, tego nie wiem, ale na fotografii dołączonej do materiału trudno wspomnianą gwiazdę rozpoznać…

Czy trzeba się wstydzić siwizny?

Bardzo podobają mi się włosy Kate Middleton – są niezwykle grube, gęste i zawsze pięknie ułożone. Fotoreporterzy potrafią jednak wytknąć gwiazdom każdą, nawet najdrobniejszą wpadkę, chociaż w tym miejscu można się zastanawiać, czy pojedyncze siwe włosy faktycznie można określić mianem „wpadki”. Okazuje się bowiem, że siwizna staje się coraz bardziej modna i… stylowa. A co Wy o niej myślicie? 





Inne linki:

22 komentarze :

  1. Dwa razy pozwoliłam obciąć włosy swojemu kumplowi, który się na tym w ogóle nie znał xD Wyszło całkiem fajnie :D A obcinał mnie w ekstremalnych warunkach, bo na polu przy silnym wietrze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze zachwycałam się włosami Pani Gessler, ciekawe, jak to z nimi jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ta serie na Twoim blogu :-) Gesslerowa wymiata :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już raz obcinał mi chłopak włosy i miało być na prosto 1cm ale musiał wyrównać i w sumie straciłam 4 :) Super ciekawe linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powierzylabym swoich wlosow fryzjerowi a co dopiero facetowi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy filmik jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne 2 pierwsze filmiki :) Gość z maszynką robi cuda :D
    Książka też fajna, poczytam w wolnej chwili bo widzę, ze porusza mój problem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gessler wygląda tutaj strasznie ;D a co do siwizny, czasami zastanawiam się po co ja farbuję włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię włosów Magdy Gessler ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy w życiu chłopakowi nie dałabym obciąć włosów :D a nad ścięciem włosów maszynką zastanawiam się już od dłuższego czasu :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się kiedyś jak to jest z włosami M.Gessler :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój man obcina mi końcówki :) nawet właśnie o tym napisałam :) http://dziewczynkabezzapalek.blogspot.com/2015/09/skracaniepodcinanie-koncowek-maszynka.html

    Co do włosów Gesslerowej nie byłabym zdziwiona. Tak jak maskuje brzuszek, tak może maskować rzadkie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do gesslerowej to mysle, ze to normalne, ze większość osób do telewizji ma doczepiane włosy, a z drugiej strony dobrą stylizacją można uzyskać efekt 4x więcej włosów niż naprawdę się ma. Co do cięcia orzez faceta, to ja mojemu już truje głowę od dawna, żeby mi on obciął włosy, ale on nie chce :/ a myślę, że akurat jemu by to na pewno wyszło dobrze. Zaś siwizna - spoko jeżeli sie siwieje równomiernie, niestety realnie jest tak, że większość nagle np nad uszami ma biało, reszta włosów z czubka głowy dalej kolorowa i wygląda sie średnio :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Gessler to wygląda jak zmokła kura.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja pozwoliłabym się obciąć Lubemu :)
    Wie, jakie mam podejście do włosów, oraz że jeśli zrobiłby coś nie tak, to zabiłabym go tymi nożyczkami :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedawno zauważyłam u siebie pierwsze siwe włosy i przestałam farbować włosy, bo te srebrne niteczki bardzo mi się podobają. Ale nie wykluczam, że jak ich przybędzie to zmienię zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe linki, u Magdy zestawienie zdjęć naprawdę powoduje, że sądzę iż ma doczepki. Pozwoliłabym chłopakowi się obciąć, wiem, że byłby najbardziej słuchającym mnie fryzjerem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze moim zdaniem pan fryzjer z filmiku o obcinaniu maszynką źle obchodzi się z włosami... Ciągnie przy czesaniu, rozczesuje warkocz? Ja warkocz rozczesuję palcami. A szczególnie mokre włosy i warkocz, kiepsko. Ale muszę przyznać, że jeszcze nie byłam u fryzjera, który 'na chama' nie rozczesywałby włosów, delikatnie suszył itd. Niby zawsze pytają, czy strumień powietrza nie za gorący ale odpowiedzi chyba już nie słyszą :) Gdyby mój mężczyzna chciał mi obciąć włosy to no problem. Myślę, że faceci mają lepsze oko i są dokładniejsi. Ale nie chce i co zrobić :) :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: