piątek, 26 czerwca 2015

Ciekawe włosowe linki: czerwiec


W połowie czerwca „Wysokie obcasy” opublikowały artykuł na temat włosomaniaczek – jego wartość merytoryczną pozostawiam Wam do oceny. W tym miesiącu wciąż mówiło się też o Olaplex, a sieć zalały artykuły dotyczące pielęgnacji włosów latem. Cóż, wakacje :)


Pierwsze obcięcie włosów w wieku… 30 lat


Ta kobieta ma 30 lat i nigdy nie obcinała włosów. Na filmie można zobaczyć, jak robi to po raz pierwszy – myślę, że z pozytywnym efektem. Nie wiem, czy się ze mną zgodzicie, ale tak długie włosy zdecydowanie nie są ozdobą…



Kobieta jak lalka?


Pewnie kojarzycie już Valerię – dziewczynę uznaną za żywą lalkę Barbie. Poznajcie zatem też Alinę, która jest do niej łudząco podobna i zyskała ten sam przydomek. Alina ma za sobą pewnie kilka operacji plastycznych (chociaż się ich wypiera), ale mnie, w kontekście tego bloga, zastanawiają jej włosy. Jak myślicie, czy są naturalne?



Artykuł w „Wysokich obcasach”


Pod tym linkiem możecie przeczytać go w całości. Tekst dotyczy „społeczności włosomaniaczek” i tego, które produkty polecane są przez najsławniejsze z nich – Anię, czyli Anwen, oraz Natalię, autorkę bloga Blondhaircare. Pozycja ciekawa dla początkujących, reszta dziewczyn raczej nie dowie się z tekstu niczego nowego.














Irańskie kobiety pokazują włosy


Kilka lat temu spędziłam miesiąc w Iranie. Skwar niemiłosierny, ale – podobnie jak miejscowi – byłam zmuszona zakrywać się praktycznie od stóp do głów. Nie było łatwo paradować przy 35 stopniach Celsjusza w pełnym słońcu w długich spodniach, długim rękawie i chuście na głowie. Współczułam wtedy Irankom, które muszą żyć w ten sposób na co dzień, a w wielu sytuacjach widać było, jak bardzo jest im z tym źle. Nie dziwi mnie więc akcja zdejmowania hijabów i pokazywania włosów… tym bardziej, że kto jak kto, ale mieszkanki Iranu mają się czym pochwalić!





Farbowanie zabiło seksbombę lat 30.?


O Jean Harlow już Wam wspominałam we wpisie o fryzurach gwiazd sprzed lat – jeśli jesteście zainteresowani jej historią, polecam artykuł, w którym opisano dokładnie jej życie oraz określono, co było faktycznym powodem śmierci aktorki. Burzliwy, niezwykły życiorys!







Jak często trzeba myć włosy?


Raz dziennie, a może raz na tydzień? Lepiej częściej czy rzadziej? Zdania na ten temat są podzielone od wielu lat, a każdy fachowiec hołduje innej teorii. Jak jest naprawdę? Dziennikarka pokusiła się o zadanie tego pytania różnym znanym i mniej znanym fryzjerom










Ciekawe linki z innych miesięcy:

15 komentarzy :

  1. Zgodzę się z Tobą, tak długie włosy jak na filmiku nie są ozdobą - moim zdaniem są nawet utrapieniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zagorzałą fanką wszystkich "wschodnich" włosów... Od arabskich, przez indyjskie, aż do tych stricte azjatyckich... Mogłabym godzinami się w nie wpatrywać, dlatego często ubolewam nad hijabami i tradycją zakrywania włosów...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jakby wlosy tej 30 latki byly gestsze, ale taki lichy ogonek marnie wygladal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją drogą, tak myślę jeszcze nad kobietą barbie i wydaje mi się, że to nie są jej włosy. Są zbyt doskonałe (w sensie, takie bardzo barbie). Ja taki efekt osiągnęłam doczepami.

    Mimo to, wolę naturalne kobiety.

    I ja miałam barbie brunetkę. Opaloną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam typowe blondi, ale jak byłam już trochę starsza, furorę robiły Barbie-syrenki :P

      Usuń
  5. Ciekawe linki, nie wyobrażam sobie mieszkać w Iranie i zakrywać się od stóp do głów w takim upale, dobrze że są takie akcje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i ciekawe linki :) najbardziej zainteresował mnie ten o myciu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. każdy link bardzo ciekawy, te żywe lalki to bardzo szokujące..

    OdpowiedzUsuń
  8. Rosyjski jest piękny...eh muszę się go nauczyć :D
    Włosy cudne, te pierwsze, szkoda byłoby mi je ściąć, aczkolwiek jestem zdania że dłuższe włosy niż do pasa są brzydkie :P
    Genialne posty...pół godziny z życia zniknęło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez 30 lat nie ścinać włosów? Nie wyobrażam sobie tego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze koniecznie przeczytac artykul o wlosomaniaczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w szoku, że można tak długo nie obcinać włosów. Najdziwniejsze jest to, że włosy wyglądały na naprawdę zdrowe i zadbane. Ale końcówki widać, że takie leciutkie jak piórka, szczególnie przy zaplataniu warkocza. No i takie długie włosy strasznie problematyczne. Zdecydowanie za długie włosy też nie mogą być. Iranki bardzo dobrze, że odsłoniły włosy. To przepiękne kobiety, bardzo im współczuję. :/

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: