czwartek, 15 czerwca 2017

Recenzja: Colway, Antyoksydacyjne serum do włosów Natural hair serum


Szampon Colway Natural był jednym z moich ulubieńców 2015 roku, miałam więc wobec serum z tej samej serii duże oczekiwania. Na szczęście okazało się, że się nie zawiodłam.

Oceny cząstkowe: dobryneutralnysłaby.

Opakowanie

Szklana butelka z ciemnego szkła z dość wygodną pipetą. Zawiera 30 ml serum. Opakowanie łatwo się odkręca i zakręca, a płyn można też wylać na dłoń bezpośrednio z butelki. Naprawdę poręczne rozwiązanie.

Zapach

Jak perfumy: słodki, przyjemny, dość mocny, ale dzięki temu czuć go przez jakiś czas na włosach.


Skład

Cyclopentasiloxane (silikon lotny), Dimethicone (silikon usuwalny za pomocą łagodnych detergentów), C12-15 Alkyl Benzoate (olej chemiczny, emolient i konserwant), Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil (olej z kiełków pszenicy), PEG-8 (humektant, rozpuszczalnik), Tocopherol (witamina E), Ascorbyl Palmitate (przeciwutleniacz), Ascorbic Acid (przeciwutleniacz), Citric Acid (kwas cytrynowy), Parfum (zapach).

W serum do zabezpieczania włosów silikony są bardzo potrzebne, dlatego w powyższym składzie nie zaznaczałam ich kolorystycznie (podobnie jak detergentów w szamponach). Poza tym w produkcie znajdziemy dwa oleje (nie liczę chemicznego, którego wartości odżywcze są wątpliwe) oraz aż trzy przeciwutleniacze, z czego jeden to potrzebna włosom witamina E. Całkiem nieźle jak na tak krótki skład.


Działanie

Największą zaletą tego serum było to, że nie zatłuszczało mi włosów. Niestety, moje włosy są podatne na obciążenie, nauczyłam się więc umiejętnie wcierać w nie kosmetyki z olejami (pisałam o tym tutaj), jednak z tym konkretnym produktem nie miałam pod tym względem problemów. Serum ładnie nabłyszczało włosy i zabezpieczało końcówki przed uszkodzeniami.

Konsystencja i wydajność

Używałam go wiele tygodni, po trochu aplikując na końcówki. Serum jest bardzo rzadkie, dzięki czemu mam wrażenie, że starczyło na dłużej.


Cena i dostępność

Serum kosztuje od 110 do 139 zł i jest dostępne przez internet. Cena wysoka, nie ma co zaprzeczać – tym bardziej, że w opakowaniu jest tylko 30 ml produktu.

Podsumowanie

Serum Colway Natural jest całkiem dobrym produktem, który odżywia i zabezpiecza włosy bez nadmiernego ich obciążania. Powinien się sprawdzić na wszelkiego rodzaju włosach, w tym cienkich, które łatwo jest zatłuścić nadmiarem olejów. Jedyną jego wadą jest cena, która moim zdaniem jest zbyt wysoka.


Co myślicie o tym serum? Bylibyście gotowi go kupić?

Polecam:

6 komentarzy :

  1. hmmm za tą cenę to chyba jednak by się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że byłabym zadowolona, ale zadowolona jestem też z serum Biovax A + E za grosze i z oleju kokosowego w roli zabezpieczacza też za grosze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ta cena taka wysoka - bo i ja bym chętnie się w taki zaopatrzyła...;)

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: