niedziela, 6 marca 2016

Ciekawe włosowe linki: luty


Jak co miesiąc zapraszam Was na krótki przegląd ciekawych materiałów, na które natknęłam się w ostatnich tygodniach. Tym razem będzie trochę m.in. o liście toksycznych kosmetyków, odrastaniu włosów, bajkowej księżniczce z Denver oraz dwa włosowe quizy. 

Imbirowa maska na porost włosów

Imbir świetnie wpływa na włosy, a przygotowana z jego użyciem maseczka pomaga przyspieszyć ich porost i zwalczyć łupież – jak ją przygotować, zobaczycie na jednym z najnowszych filmów Beautyklove:


Jak przyspieszyć odrastanie włosów?

Uważa się, że zdrowej osobie wypada od 50 do 100 włosów dziennie. Niestety, ich wypadanie to jedno, a odrastanie nowych to już zupełnie inna historia – u niektórych osób proces ten bowiem nie postępuje lub jest bardzo powolny. W rezultacie włosy znacząco się przerzedzają. Jak pobudzić je do wzrostu? Na tym video pokazano, które produkty wspomagają odrastanie włosów:



Długie włosy: oczekiwania kontra rzeczywistość

Coś dla relaksu: kilka przykładowych sytuacji związanych z posiadaniem długich włosów. Trafione czy chybione? Naprawdę jest aż tak źle? ;)



Lista toksycznych kosmetyków

Garnier, L’Oreal czy Head&Shoulders to tylko niektóre ze znanych firm, które pojawiły się na czarnej liście toksycznych kosmetyków opisanych jako potencjalnie szkodliwe dla zdrowia. Mimo to wszystkie znajdujące się na niej marki działają legalnie i to od konsumenta zależy, czy po nie sięgnie. Trochę to dziwne, że prawo jednak nas nie chroni, prawda? Niektóre ze wspomnianych na liście firm już wystosowało w tej sprawie oświadczenia i niestety nic nie wskazuje na to, żebyśmy w najbardziej toksycznych składach doczekali się jakiś zmian. Pozostaje więc tylko rozsądnie i świadomie podchodzić do produktów, które – często z przyzwyczajenia – wrzucamy do sklepowych koszyków.

Amerykanka wciela się w postaci z bajek Disneya

25-letnia Sarah Ingle z Denver wydała już wiele tysięcy dolarów na przebrania przypominające stroje księżniczek z bajek Disneya. Dziewczyna na co dzień pracuje w marketingu, a „po godzinach” występuje na eventach dla dzieci. Ma już 17 własnoręcznie wykonanych sukni. Pasja i źródło dochodów w jednym, tylko pozazdrościć!  






Quiz: co fryzura mówi o Twojej osobowości?

Czy fryzura może określać naszą osobowość? To naciągana zabawa, ale na fan page’u zrobiła furorę, więc… enjoy ;)








Quiz: czy dobrze traktujesz swoje włosy?

Kolejny quiz, tym razem bardziej przemyślany: odpowiadamy na kilka pytań i sprawdzamy, jak dbamy o własne włosy. Dla początkujących w sam raz.







Inne podobne wpisy:

13 komentarzy :

  1. Słyszałam o Sarah Ingle, no cóż dziewczyna ma talent :D
    Co do tych toksycznych kosmetyków to wiele z nich używam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry filmik... Wstawanie z lozka, wiatr i czesanie - za każdym razem kiedy rozpuszcze. Dlatego tylko cebula albo warkocz. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej dziewczynie :) filmik długie włosy oczekiwania vs rzeczywistość genialne :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Ja zrezygnowałam niedawno z tych kosmetyków bo sie naczytałam ze sa pianotwórcze itp...
    Miło mi bedzie jak skomentujesz nowy post -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej przeraża ta lista toksycznych kosmetyków :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej przeraża ta lista toksycznych kosmetyków :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią zrobie sobie taki quiz. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak patrze na ten filmik to duzo problemow rozwiazuje spinanie wlosow. Mam duzo krotsze, ale spanie w rozpuszczonych, chodzenie na wietrznej pogodzie jest niekomfortowe i niezdrowe dla wlosow. Do wszystkiego idzie sie przyzwyczaic, ja mam teraz takiej dlugosci wlosy, ze jak siadam do stolu to wpadaja mi do zupy wiec przerzucam do tylu lub wiaze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Ja lubię mieć upięte włosy nad twarzą, a resztę rozpuszczone - to dla mnie wygodna opcja, bo włosy nie wpadają w nic i nie przeszkadzają ;)

      Usuń
  9. Chętnie się pobawię w te zabawy ;) wiem, że to głupoty, ale ciekawa jestem co wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodobał mi się cały kanał dziewczyny z pierwszego filmiku :)
    Ależ jej włosy są motywujące <3 Aż mam ochotę nałożyć olej z imbirem :D

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: