środa, 30 grudnia 2015

Ciekawe włosowe linki: grudzień


Na początku miesiąca dowiedziałam się, że na portalu o2.pl pojawił się krótki artykuł na temat mojego bloga. Znalazła się w nim wzmianka, o czym piszę i co można znaleźć na mojej stronie. Miło!

W linkowym podsumowaniu grudnia trudno przemilczeć też absurdalną kłótnię pomiędzy dwiema znanymi blogerkami modowymi: Jessicą Mercedes i Maffasion. Dziewczyny pokłóciły się ponoć o to, że jedna drugiej… podkradła pomysł na nową fryzurę. Aż trudno w to uwierzyć, dlatego cały czas mam nadzieję, że to jednak media nakręciły całą sytuację. W centrum uwagi była też krótko Księżna Kate, u której nawet podcięcie włosów wywołuje lawinę artykułów.

Good hair day

Kiedy włosy wyglądają najlepiej i najładniej się układają? Oczywiście wtedy, gdy nie zależy nam na ich dobrym wyglądzie: kiedy siedzimy w domu i nie mamy absolutnie żadnych planów na wieczór. Co więc robić w „good hair day”? Czy piękna fryzura musi się zmarnować"? Polecam Wam zabawny filmik (i kanał) Natalie z „communitychanel”:


Fryzury lat 60.

Przenosimy się ponad 50 lat wstecz: na tym krótkim filmiku pokazano fryzjerskie trendy z tamtych czasów. Tapirowanie, wywijanie, krótkie włosy... oto prawdziwe oblicze lat 60.:



15 dziwnych produktów dla zdrowych włosów

Mycie włosów jajkiem, płukanie w piwie, używanie odżywki przed myciem głowy czy smarowanie pasm majonezem… W artykule nazywają je dziwnymi, ale sądzę, że mało którego mojego czytelnika zaskoczy któryś z opisywanych w nim sposobów. O dziwo wśród wymienionych metod jest też link do opisywanej na moim blogu maski bananowej :)






Czym grozi noszenie gumki do włosów na nadgarstku?

Audree Kopp, Amerykanka z Louisville, często nosiła gumkę do włosów na przegubie dłoni. Ku jej zdziwieniu skończyło się to zakażeniem skóry i gronkowcem. Konieczna była operacja. Po więcej szczegółów odsyłam Was do materiału na ten temat. Ku przestrodze.




Krótkowłose księżniczki

Jak wyglądają księżniczki w bajkach Disneya? Odpowiedź brzmi: różnie, wszystkie jednak są szczupłe, piękne i mają długie włosy. No właśnie. A jakby wyglądały, gdybyśmy im je obcięli? Niektóre po takiej metamorfozie są nie do poznania!





5 fryzur na sylwestra

Na koniec coś specjalnie na jutro, czyli, cytując początek artykułu, „ten post nie zawiera brokatu. Jeśli przyszłaś tu po sztywne od lakieru loki i koki ciężkie od ozdób, zawróć”. Zamiast tego w tekście znajdziemy tutoriale na sylwestrową fryzurę na różne okazje: na imprezę, do klubu, do siedzenia w domu i pod czapkę, jeśli planujemy bawić się w plenerze. Do wyboru, do koloru!





Inne linki:

16 komentarzy :

  1. Artykuł przeczytałam, szósta łapkę dałam:). No dumna z Ciebie jestem, no :))))). A fryzury tych dam mam w pięcie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z artykułem to ekstra sprawa. muszę poczytać o tej kłótni blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję artykułu! :) Bardzo lubię tę Twoją serię, zawsze coś ciekawego się znajdzie. Pomysły K. na Sylwestra widziałam i jestem zachwycona! Szkoda tylko, że włosy mi jeszcze nie urosły na tyle.. :p Pozdrowienia Kochana i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ten nadgarstego nie do konca wieze, chyba, ze naprawde miala niezly syf na tej gumce. Ksiezniczki niektore moin zdaniem az wypieknialy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ciekawe te Twoje linki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze wymyślisz coś ciekawego do przeczytania:) Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego Kochana w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te tutoriale sylwestrowe i w ogóle w rewelacyjny sposób napisany artykuł :)
    Szczęśliwego Nowego Roku i dalszych, blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń


  9. Obserwuję :)

    I wolnej chwili zapraszam do siebie na bloga :)

    http://evikomentuje.blogspot.com

    Serdecznie pozdrawiam i życze szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: