wtorek, 2 stycznia 2018

Recenzja: L’Biotica, Biovax, odżywka ekspresowa Olej z opuncji i mango


O produktach Biovax pisałam na blogu już wielokrotnie, zazwyczaj je chwaląc. Za każdym razem cieszę się więc na ich nowość i mam nadzieję, że będzie trzymała wysoki poziom. Jak było tym razem? Zanim zaczęłam ją testować, ba, zanim ją jeszcze otworzyłam, wiedziałam jedno: ma bardzo intensywny i piękny zapach! 

Oceny cząstkowe: dobryneutralnysłaby.

Opakowanie

Typowe dla odżywek Biovax, czyli miękka tubka, którą można postawić na korku. Nie jest wprawdzie przeźroczysta, ale można ją ścisnąć i z łatwością wydobyć kosmetyk ze środka. Bardzo wygodne rozwiązanie.

Zapach

Piękny! Kwiatowy, bardzo przyjemny i mocny – wyczuwałam go jeszcze zanim otworzyłam opakowanie. Mimo to wcale mi się nie nudził i nie był męczący.


Skład

Aqua (woda), Cetyl Alcohol (emolient), Cetearyl Alcohol (emolient), Cetyl Esters (poprawiają właściwości aplikacyjne), Distearoyldimonium Chloride (antystatyk), Glycerin (gliceryna), Ceteareth-20 (substancja myjąca), Opuntia Ficus-Indica Seed Oil (olej z opuncji), Mangifera Indica Seed Butter (masło mango), Palmitoyl Myristyl Serinate (ceramid, dodaje objętości, zwiększa wytrzymałość włosów), D-Panthenol (witamina B5), Sorbitol (humektant), Stearamidopropyl Dimethylamine (emulgator), Quanterium-80 (zapobiega elektryzowaniu, odżywia), Parfum (zapach), Methylchloroisothiazolinone (konserwant), PEG-8 (humektant), PEG-8/SMDI Copolymer (substancja syntetyczna), Sodium Polyacrylate (lepiszcze), Phenoxyethanol (konserwant), Citric Acid (regulator pH), CI 15985 (barwnik), CI16255 (barwnik).

To, co do zapachu, jest zdecydowanie dobre: mamy tu i olej z opuncji, i masło mango, które chronią, wygładzają i wzmacniają włosy. W składzie jest też trochę ważnych emolientów, antystatyków, które zapobiegają elektryzowaniu, a nawet ceramid, który zwiększa wytrzymałość włosów. Minusów jest o wiele mniej: dwa konserwanty (wiadomo, są w prawie każdym kosmetyku) i dwa barwniki.


Działanie

Bardzo dobrze doraźnie działająca odżywka. Moje włosy zawsze przyjemnie po niej pachniały, były miękkie, lśniące i sprężyste. Co ważne, odżywka ich nie obciążała i nie powodowała szybszego przetłuszczania. Stosowana regularnie dawała naprawdę dobre efekty.

Konsystencja i wydajność

W opakowaniu znajduje się 200 ml odżywki, która u mnie spokojnie wystarcza na kilka tygodni. Jej konsystencja jest średnio gęsta, a kolor biały.


Cena i dostępność

Znajdziemy ją w większości drogerii, a kosztuje zazwyczaj około 15 zł.

Podsumowanie

Produkt wart kupna i wypróbowania – z dobrym składem i o dobrym działaniu. Całkiem odpowiedni także na obecną jesienno-zimową aurę, bo działa antystatycznie, ochronnie i wzmacniająco. Myślę, że jest na tyle uniwersalny, że sprawdzi się u większości osób. Ja planuję teraz przetestować maskę z tej serii i zobaczyć, czy jest równie dobra!

Co myślicie o tej odżywce? Używałyście jej już?

Zobacz też:

15 komentarzy :

  1. Sporo klientek chwali sobie ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  2. mam maskę z tej serii i uważam, że szału nie ma... Biovax ma zdecydowanie lepsze maski :)

    zapraszam również do mnie w wolnej chwili, właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. odżywki Biovaxa jeszcze nie miałam, muszę jakąś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam spore zaległości w odżywkach Biovax.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie większość odżywek z Biovaxa się sprawdza. Ale tej nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego ja jeszcze jej nie miałam? Chyba czas to zmienić! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna odżywka :D wystarczy potrzymać minutę, zmyć i efekt jest super. włosy odżywione i pachnące ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi coś z tą marką nie po drodze...Zawsze skusi mnie coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ten produkt jest odpowiedni po keratynowym prostowaniu? Fajnie byloby gdyby Pani zaktualizowala post o szamponach? Odzywkach i maskach do pielegnacji wlosow po tym zabiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ten produkt jest odpowiedni po keratynowym prostowaniu? Fajnie byloby gdyby Pani zaktualizowala post o szamponach? Odzywkach i maskach do pielegnacji wlosow po tym zabiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej akurat nie miałam, ale ja sobie chwale produkty Lbiotica

    OdpowiedzUsuń
  12. Biovax jest numerem jeden w odżywkach, ale to mój faworyt ze względu na to, że przywraca kompleksowo witalność i zdrwoie włosom. Wystarczy jeszcze dobry szampon L'biotici i dla mnie to całościowe danie o włosy, więc wcale nie wydaję dużo przy maksymalnych korzyściach :*

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: