niedziela, 30 grudnia 2018

Najlepsze kosmetyki do włosów 2018 roku


Jak co roku, także i teraz nie może zabraknąć wpisu podsumowującego moje kosmetyczne odkrycia ostatnich 12 miesięcy. Ostatnio używam ich wprawdzie niewiele, przez co musiałam zrezygnować w tym roku z wybrania najlepszego produktu w kategorii „wcierka”, zamiast tego jednak wyróżniłam dodatkowo jeszcze jedną odżywkę oraz – na samym końcu – kosmetyk z kategorii „inne”, ponieważ nie pasował do żadnej pozostałej, a był na tyle dobry, że żal byłoby go pominąć.

Zapraszam do prześledzenia, co w 2018 roku uznałam za najbardziej godne uwagi, kupienia i przetestowania!

Szampon: Vianek, szampon nawilżający do włosów suchych i normalnych


Jeśli czytacie mnie regularnie, to pewnie nie będziecie zaskoczone, że w kategorii „szampon” najlepszy okazał się być dla mnie właśnie Vianek. Doceniam go za prosty (i faktycznie nawilżający) skład i niewygórowaną cenę, ale to, co lubię w nim najbardziej, to brak mocnych detergentów, dzięki czemu nadaje się do codziennego stosowania. Obecnie planuję kupić kolejne jego opakowanie!


Odżywka: L’Biotica, Biovax, odżywka ekspresowa Olej z opuncji i mango


Bardzo lubię produkty Biovax i chętnie do nich wracam – ta odżywka była moją ulubioną w mijającym roku. Charakteryzuje się nie tylko przepięknym zapachem, ale też bardzo dobrym składem i działaniem. Świetny produkt nie tylko do wzmocnienia, ale też – za sprawą sporej ilości powlekaczy – wygładzenia włosów.  Odżywka działa też antystatycznie i ochronnie. Czego chcieć więcej za 15 zł?


Wyjątkowo w tym roku chciałabym wyróżnić jeszcze jedną odżywkę, która ma inne zadanie niż typowo pielęgnacyjne czy odbudowujące. Mam na myśli moje odkrycie z przełomu 2017 i 2018 roku – odżywkę Davines do włosów platynowych, blond, rozjaśnianych i siwych.


Co to za kosmetyk? Jej intensywnie niebieski kolor już zdradza jej funkcję: odżywka Davines ochładza zbyt ciepłe kolory blondu do zimnych, mniej żółtych. Jest świetna dla farbowanych blondynek. Wystarczy potrzymać ją 10 minut na włosach raz w tygodniu po myciu i daje zauważalny efekt. Niestety, nie jest tania – ja miałam jej już dwa opakowania i mogę powiedzieć, że starcza na naprawdę długo, więc warto zainwestować.


Maska: Arganowa maska 8 w 1 La Luxe Paris


Muszę przyznać, że ta maska bardzo mnie zaskoczyła – zazwyczaj, gdy widzę kosmetyki w typie „10 w 1” czy „15 w 1” z góry zakładam, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego i nie spodziewam się po takim produkcie zbyt wiele. Tym razem było inaczej – maska La Luxe Paris ma świetny, bardzo bogaty skład (istne spa dla włosów!), a do tego niską cenę (około 20 zł za 500 ml) i wykazuje się naprawdę dobrym działaniem.


Olejek: Serum naprawcze Cameleo, Delia


Tani i dobry, a do tego przyjemnie pachnący produkt idealny do zabezpieczania końcówek. Łatwo nim wprawdzie włosy obciążyć, ale nakładany z umiarem ładnie nabłyszcza i zabezpiecza przed otarciami. Jego sporą zaletą jest też to, że jest naprawdę bardzo wydajny. Warto mieć go pod ręką po suszeniu włosów.


Inne: L’Biotica, Peeling trychologiczny „Czystek i czarnuszka” Biovax


Na wyjątkowe wyróżnienie zasługuje faktyczna nowość tego roku, czyli peeling Biovax. Mam już w planach na najbliższy miesiąc przetestowanie kolejnego peelingu tej marki, ale póki co pozostańmy przy „Czystku i czarnuszce”. Wprawdzie nie każdemu poleca się peelingi gruboziarniste, ale jeśli należycie do tych, którzy mogą ich używać, to zdecydowanie polecam ten właśnie produkt – świetnie oczyszcza skórę głowy, ma dobry skład i ładnie pachnie.


A które kosmetyki przetestowane w tym roku wy mogłybyście mi polecić?
Co według was jest warte kupienia?
Czy używałyście których z wymienionych przeze mnie?
A może jakiś produkt okazał się wyjątkową klapą? 


12 komentarzy :

  1. Odżywka ekspresowa mango ma boski zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ani jednego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam maski 8w1 La Luxe Paris od bardzo bardzo dawna (kilka lat) oczywiście czasami robię przerwy ale jest ona niezastąpiona. Nie wiedziałam że trafi na listę produktów 2018 :) Na początku miałam tak samo jak Ty - sceptyczna bo tylko naiwni wierzą w produkty, które są do wszystkiego, ale mówię dobra dam szansę przeanalizuję skład. Wtedy jeszcze niedoświadczona myślę sobie hmm Cetearyl Alcohol na drugim miejscu. Mówię słabo alkohol w tak dużej ilości. Ale okazuje się, że ten rodzaj alkoholu jest nawet pozytywny. Idąc dalej skład robił jeszcze lepsze wrażenie. Decyzja była prosta KUPUJĘ i się nie zawiodłam.
    A do szamponu VIANEK myślisz, że nadaje się do włosów kręconych?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zdecydowanie ajurwedyjska terapia do wlosow! Do olejowania nie znalazłam lepszego cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadbajcie o włosy od środka;) Ważne jest to co jemy, odpowiednia suplementacja. Ja tak teraz testuje Oeparol i jestem mega ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne są te produkty sam używam większość z tego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek do włosów który jest tutaj opisany jest bardzo fajny. Świetnie wpływa na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może jakaś aktualizacja w roku 2022? Chętnie bym przeczytała co masz do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypadanie włosów to problem, który dotyka wielu osób. Nasz szampon przeciw wypadaniu włosów to rozwiązanie, które pomoże Ci w tej walce. Formuła naszego szamponu zawiera składniki, które wzmacniają cebulki włosów, redukując ich wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lokówka to narzędzie do stylizacji włosów, które umożliwia uzyskanie pięknych i trwałych loków. Składa się z cylindrycznej lub stożkowej głowicy, która jest podgrzewana, a włosy są nawijane na nią w celu utworzenia loków. Lokówki są dostępne w różnych średnicach, co pozwala na uzyskanie różnych efektów, od drobnych loków po duże i luźne fale. Dzięki lokówkom, każdy może zmienić swój wygląd i dodać tekstury włosom w prosty sposób.

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: